Nadpis článku je poněkud troufalý a velmi svérázný, ale brzy pochopíte, že je i pravdivý. Každá záchrana života má smysl, na tom se jistě shodneme a nikdo nepochybuje o tom, že má svůj velký význam například práce Hasičského záchranného sboru u dopravních nehod, kde jde někdy skutečně o minuty. Jak s tím ale souvisí revize vzduchotechniky? S hasičským záchranným sborem velice úzce.

požár domu

Jestliže zanedbáte revizi a vzduchotechniku ponecháte žít svým vlastním životem, na jejích vnitřních stěnách uvnitř potrubí se bude postupně usazovat mastný prach, který je do potrubí nasáván z kuchyňské digestoře nebo z koupelny. Mastnota a prach tu vytvoří souvislou vrstvu a jakmile je silná už pouhý jeden milimetr, stane se z ní nebezpečná hořlavina. A teď si představte, že někdo investuje své celoživotní úspory do koupě bytu, a možná se i zadluží, aby měl svou vlastní střechu nad hlavou, a v době, kdy není doma přítomen, vzplane mastný prach uvnitř potrubí například jiskrou od souseda pod vámi na společné stoupačce.

požár za lesem

Dotyčný se pak vrací domů z práce a před domem parta hasičů už jen kontroluje situaci a likviduje následky škod, kdy vyhoří několik bytů nad sebou. Z jeho bytu zbydou jen očouzené holé stěny a přivolaný statik se může vyjádřit i k tomu, že je nutné tuto stavbu strhnout kvůli poškození stavebních konstrukcí vzniklým žárem. Být v takovéto situaci, kdy jste ze dne na den bezdomovcem, a bez peněz, ne každý dokáže unést, a lidé pak skáčou z mostu, střílí se do hlavy nebo se věší na stromě.

Přitom stačilo včas nechat zkontrolovat a vyčistit potrubí od mastného prachu. Vidíte, že revize vzduchotechniky může i zachránit lidský život, který by přišel nazmar jen kvůli takovéto hlouposti. Nejhorší na tom je ale fakt, že mnoho lidí o tomto nebezpečí nemá ani tušení a jejich příbytky jsou pak jakousi časovanou bombou.


Když se realitní makléři dohodnou a založí realitní kancelář, zajišťují zpočátku řadu administrativních procesů, až nakonec dojde k první nabídce nemovitosti k prodeji či ke koupi. Začnou se jim pak hlásit další zájemci a realitní praxe se rozběhne do slušných obrátek. Po určité době se však může prodej domů, bytů a pozemků zadrhávat, neboť klienti odchází jinam. Za odlivem zájemců o realitní služby se totiž může ukrývat docela nevinná věc – produktové fotografie.

fotka interiéru

Možná si řeknete, co je na tom, zkrátka popadnu foťák, nafotím každou místnost v bytě nebo rodinný dům zevnitř a zvenčí, pořídím pár fotek zahrady se skleníkem, tak to přece stačí? Nestačí. Na kvalitě fotografií nemovitostí stojí a padá úspěch realitního podnikání.

Každý zkušený makléř dobře ví, že čím profesionálněji jsou fotografie zhotovené, tím lépe se nemovitost prodává, fotograf interiérů by měl být nejen schopná ovládat techniku fotografování z hlediska nastavení světelnosti, clony a času, ale také musí zvládat kompozici. Kompozice se nedá naučit, musíte na ni mít cit, musíte fotku pořídit tak, aby byla poutavá, aby oslovila a aby také zabírala to podstatné. Někdy stačí pouhé tři fotky bytu a půjde na dračku. A naopak u amatérských fotek bytu nemusí stačit ani jedenáct snímků.

fotografie kuchyně

Jestliže tedy právě vy chcete v realitách podnikat, nepodceňujte pořizování fotografií interiérů i exteriérů a máte-li možnost, vsaďte i na 3D prohlídky nebo u prodeje domů, chat a pozemků i na záběry z létajícího dronu.

U prodeje realit tedy nezáleží jen na technickém popisu objektu, ale měli byste mít pokud možno solidní fotky ve vysokém rozlišení s profesionální kompozicí, abyste se za ně nemuseli stydět. U některých realitních kanceláří jsou snímky slušně řečeno nedostačující, a kdybychom měli použít skutečně pravdivý slovní výraz kvality fotek, asi by tu padala sprostá slova.


Proč je dobré znát nějakého elektrikáře, abyste měli jistotu, že nezůstanete potmě. V dnešní době je takových lidí stále méně a méně, nikdo ne nechce živit poctivou prací, která je zároveň i hodně nebezpečná. Jen si to vezměte sahat do zásuvky, na hlavní jističe a to pod proudem. Některé elektrikářské opravy nebo dělání nových rozvodů ve starých domech jsou obzvláště nejasné. Nikdy nevíte, co se může přihodit, a vy dostanete ránu. Každý druhý elektrikář vám může říct, že se mu to mnohokrát přihodilo a je rád, že je stále mezi živými.

elektrikář praha

Ono i samotné studium není dvakrát jednoduché, protože to obnáší spoustu znalostí a vědomostí, které prostě musíte vědět jinak by se mohlo při vaši práci něco stát. Jde jak o váš život, tak o život zákazníků, kdy jim špatně zapojíte rozvody nebo nezaizolujete vyhořelou zásuvku, která bude stále probíjet, a máte nehodu na světě. Jsou to maličkosti, od kterých vám může chytit a shořet celý dům. Elektřina je pěkná potvora, ale lidé by už bez ní v dnešní domě neuměli žít. Elektrikáři jsou stále více žádáni a tato práce bude pořád důležitá, jen musíte najít nějakého schopného elektrikáře, který vám vždy pomůže, i když se bude jednat o maličkosti nebo už o opravdu velké věci.

elektrikář praha

Není to jen výměna staré zásuvky, která shořela a je potřeba jí obnovit nebo zaizolovat, a zadělat, aby už se taková věc nestala, ale jsou to daleko větší zásahy. Můžete si nechat udělat novou elektřinu ve starém domě, kde je potřeba vyřezat díry do stěn, natáhnout rozvody, udělat zásuvky a vše správně zapojit. Není to jen tak, jak si každý myslí. Máte svého dobrého elektrikáře, který je vám k ruce? Může to být známí, rodina nebo jen dobrý elektrikář, který vás v tom nenechá. Nebo se můžete obrátit na některé z prověřených zdrojů, jako jsou elektrikáři Praha. Ti vám rádi pomohou v nouzi.


Tenhle způsob je velmi skvělý, když se snažíte vytvořit opravdu dobrou reklamu, ale nechcete jen tak vyhazovat peníze za něco, o čem nemůžete dopředu vědět, jestli to funguje. Pokud je tohle opravdu konkrétně váš případ, tak byste měli udělat určitě krok a vybrat si PPA, protože tohle bude splňovat tyhle vaše finanční podmínky, že nebudete platit za nic dopředu, co vám nepomůže. Za tuhle reklamu zaplatíte až v tom momentě, kdy se návštěvník, který by měl potencionálně zájem o některé vaše služby, pomocí cílené reklamy, dostane na vaše internetové stránky. Takhle to všechno funguje. engine.jpgPokud se zákazník dostane na www stránky a provede definovanou akci, tak se jedná o konverzi, která je nejpodstatnější faktor, se kterým se dá počítat a dá se podle toho hodnotit míra optimalizace a funkčnost a efektivnost všech reklam a dalších prostředků, které vy používáte. Další možnosti jak PPA využít jsou třeba ve formě dotazníků, emailových novinek nebo třeba i formou uskutečnění nějakého hovoru. Možností je spousty.seo.jpg

Cílená platba

Tohle je obrovskou výhodou těchto reklam, že nemusíte platit dopředu nebo za něco, co opravdu nemusí fungovat takhle je to jednoduché, pokud na vámi vybraný odkaz nebo reklamu nikdo neklikne a nedostane se na vaše stránky, tak tím pádem vlastně vy nemusíte nic platit a všechno bude snazší. Vybírejte si velmi jednoduše, protože bez takové reklamy nebo jiného způsobu propagace v internetovém světě moc nevyhrajete. Zůstanete někde schovaní a nikdo vás prostě nemůže v žádném případě nijak najít a tím pádem vlastně ani oslovit. Takhle zbytečně přijdete o všechny ty, kteří by o služby mohli mít třeba velký zájem a přenecháte své možné klienty konkurenci.
Je ale potřeb myslet, že každá věc má své úskalí a svá rizika a že toho může využít i konkurence a záměrně třeba klikat na vaše reklamy, jako převlečení klienti, abyste vy museli za tyhle věci platit. Není to fér, ale počítejte s tím, že se to může stát a vy to ani nepoznáte.